.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شرور معروف منطقه آستارا به هلاکت رسید

سردار بهمن امیری مقدم گفت: شرور معروف منطقه آستارا به نام " منصور " که با شرارت دربین مردم ایجاد رعب و وحشت می کرد طی عملیاتی در شب گذشته در لوندویل آستارا به هلاکت رسید.

به گزارش شمال نیوز ،فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان در کنفرانس خبری دراین شهرافزود: این شرور با داشتن اسلحه ومهمات، توزیع مشروبات الکلی، مواد مخدر و ایجاد مسائل اخلاقی منطقه را ناامن کرده بود.

وی با اعلام اینکه طی عملیاتی پلیس شب شنبه با این شرور درگیری شد، عنوان کرد: به دنبال درگیریهای ایجاد شده این شرور در با تیراندازی پی درپی با سلاح کلت کمری و پرتاب نارنجک به سوی نیروهای پلیس متاسفانه سه نفر از نیروهای پلیس را زخمی کرد و یک بسیجی که همراه نیروهای پلیس بود به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سردار امیری مقدم اظهار داشت: در این عملیات یک نفر از همدستان شرور کشته و یک نفر دیگر مجروح شد که این مجروح هم اکنون در اختیارپلیس است.

فرمانده پلیس گیلان ادامه داد: با همکاری نیروهای اطلاعاتی، نیروهای قضایی، بسیج و استقرار نیروهای زبده پلیس در منطقه شب گذشته شرور دردرگیری با نیروهای پلیس به درک واصل شد.

وی با اعلام اینکه کشتن شدن این شروراثرات خوبی در منطقه داشته است، ادامه داد: افرادی که با این فرد شرورهم دست بوده و در ناامنی منطقه نقش داشتند همه این افراد دستگیر و هم اکنون در اختیار پلیس قرار دارند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 6.513 seconds.